FANDOM

Welcome

Ftwikialogo2

Hi, welcome to Fairy Tail Wiki! Thanks for your edit to the User blog comment:IamJakuhoRaikoben/Chapter 228: 13th Woman Drenched In The Rain, Review/@comment-HyuugaDevoter5765-20110401220428 page.

Please leave a message on my talk page if I can help with anything! -- ChaosKnight (Talk) 22:04, 1 April 2011

Re: Profile Page

You have to add the tab template by typing this....

{{Tab |height=4
|backcolor=
|altbackcolor=
|bordercolor=
|borderradius=
|tab1=My Favorite Spells
|tab2=My Favorite Characters }}

You can pick any colors, heights, categories, that you want.  Iam...JakuhoRaikoben  00:23, April 2, 2011 (UTC)

Also if you need any more help or if you need me to do it for you I would be more than happy to.  Iam...JakuhoRaikoben  00:33, April 2, 2011 (UTC)

RE: Slideshow

It's probably under her magic and abilities section theres something that says <gallery> copy that paste it on your userpage, and just delete the pics from out of it and place in the pics you want. -- Iam...JakuhoRaikoben  20:46, April 2, 2011 (UTC)

Yep just tell me where you want it and what pics you want. -- Iam...JakuhoRaikoben  21:09, April 2, 2011 (UTC)

It's there just delete the pic I put and place what you want there also you can move it to the left if you want.-- Iam...JakuhoRaikoben  21:23, April 2, 2011 (UTC)

Hmm.......... I don't really know much about videos since I never use them, but I could figure out for you if you give me a minute. -- Iam...JakuhoRaikoben  21:29, April 2, 2011 (UTC)

Okay you do videos just like you do pictures except you replace File: with Video: hope this helps.  Iam...JakuhoRaikoben  21:31, April 2, 2011 (UTC)

Re: Customizing

Thanks, and sorry for the late reply. We have to copy and paste codes into our signature field under the preferences tab. If you look on my user page there is a section called My Sandbox. You can copy either code and just change the colors and the words how you see fit. -- Iam...JakuhoRaikoben  23:57, April 2, 2011 (UTC)

Two things, Did you hit the custom signature check box, and Did you paste the code in there correctly? Before you save your changes hit preview and if your correct signature doesn't show up then there's something wrong with the code. -- Iam...JakuhoRaikoben  01:02, April 3, 2011 (UTC)

Lol [[User: IamJakuhoRaikoben|<font color="Gold">Iam...</font>]][[User talk: IamJakuhoRaikoben|<font color="Gold">JakuhoRaikoben</font>]] copy this except the nowiki part and edit it how you see fit. This is my old signature if you want the code for my new one just press edit on this section, copy the sig and edit it to match your tastes. -- Iam...JakuhoRaikoben  01:48, April 3, 2011 (UTC)

I'm not particularly sure with Font Type since I've never changed it. Is this what you want your signature to look like? HyuugaDevoter5765Talk.  Iam...JakuhoRaikoben  14:37, April 3, 2011 (UTC)

You mean you want the green part to have a black background? Nah, I've been trying to make a new table for the Magic page so it isn't so messy, I'll probably watch it once I'm finished with that. -- Iam...JakuhoRaikoben  14:55, April 3, 2011 (UTC)

Sound interesting, I'll mae sure to check it out. And I'll create your sig now, and I'll leave you a message when it's ready.  Iam...JakuhoRaikoben  15:01, April 3, 2011 (UTC)


HyuugaDevoter5765Talk


HyuugaDevoter5765Talk

Are either of these what you were talking about?  Iam...JakuhoRaikoben  15:27, April 3, 2011 (UTC)

Thanks for the reminder.  Iam...JakuhoRaikoben  15:40, April 3, 2011 (UTC)

You have to put them in a regular gallery instead of a slideshow one you do this by typing the gallery code without putting slideshow. -- Iam...JakuhoRaikoben  20:22, April 3, 2011 (UTC)

RE: Heart.

I used it for my userpage. My Favorite Pairings section.  Iam...JakuhoRaikoben  21:17, April 3, 2011 (UTC)

I know right, I hope Mashima makes him a Fairy Tail Member. Lol, I am the sole member of the GildartsxMirajane fanclub so that's to be expected. You just type <gallery></gallery> without the nowiki part. -- Iam...JakuhoRaikoben  21:27, April 3, 2011 (UTC)

Lol, I know, that's probably why I'm the sole member. I noticed, I like the pics. -- Iam...JakuhoRaikoben  21:46, April 3, 2011 (UTC)

Re: Gray and Juvia.

Hmm......well, I think she was talking about Gray and Juvia, but since it was a bit ambiguous I would leave it off. Also just a heads up, remember not to delete posts off of talk pages(even if they were your own), it's because talk pages are usually considered property of the community and not the user so what goes on there usually has to stay(unless it's like vandalism or something).  Iam...JakuhoRaikoben  22:30, April 4, 2011 (UTC)

Lol, idk for some reason I like that akward couple.  Iam...JakuhoRaikoben  22:45, April 4, 2011 (UTC)

They are all really good, but I like the one with Erza Knightwalker (the one where she is in black) the most, probably add that to my favs, lol.  Iam...JakuhoRaikoben  23:03, April 4, 2011 (UTC)

Re: Pictures

Thanks! The pics look great, and I can't wait for the Edolas Arc to be in anime form.-- Iam...JakuhoRaikoben    13:21, April 10, 2011 (UTC)

Re: Profile

Looks good, I like it! -- Iam...JakuhoRaikoben    21:37, April 11, 2011 (UTC)

Can do, lol. -- Iam...JakuhoRaikoben    22:52, April 11, 2011 (UTC)

Re: Hey

I think it's more of a one-sided hatred than a relationship, so I'd probably refrain from adding it until those two meet. -- Iam...JakuhoRaikoben  00:42,4/16/11  

Re: Bixlow

Hmm... I don't remember him crying, if he was could you please give me a link to the particular page you think he was crying on? If you can I think it'd be fine to add.  Iam...JakuhoRaikoben  20:32, 4/16/11  

Lol, I believe in you, XD. Iam...JakuhoRaikoben  20:36, 4/16/11  

Hmm... Well, I think that was the water from Aquarius's attack, so I'd probably not put it in. Iam...JakuhoRaikoben  20:39, 4/16/11  

Lol, ok, I'm sure he'll cry one day. Iam...JakuhoRaikoben  20:43, 4/16/11  

Lol, yeah sorry. Just trying to keep the info on the plot sections to only include the main points. Iam...JakuhoRaikoben  22:00, 4/16/11  

Re: Video

I think you mean gif(animated or moving picture). To add them you place them just place them on your page just like anything else though I don't recommend placing it in a gallery, I would just place it as it is, hope this helps. -- Iam...JakuhoRaikoben  Predated   21:02, April 18, 2011 (UTC)

Re:Hey

They're awesome!!! I'm going to put them in my fav pics.  Iam...JakuhoRaikoben  17:21,5/1/2011 

Re: Goals

I changed it the first day I became an admin, you're likely viewing a cached version of my profile page. If you are using IE then just press CTRL and F5 to by pass the cache.  Iam...JakuhoRaikoben  14:51,5/8/2011 

Re: Gildarts

No problem.  Iam...JakuhoRaikoben  22:48,5/14/2011 

RE: Gildarts

It looks good.  Iam...JakuhoRaikoben  15:14,5/21/2011 

Re: Homepage Manga Review

Yep, I'll change it now.  Iam...JakuhoRaikoben  14:24,6/11/2011 

re:background banner

Raijinshu.request.banner Here you go! I'm so sorry that it took so long. I've been really busy with theatre and final exams. I hope you like it. The Star that cannot Return to the Heavens 23:21, June 11, 2011 (UTC)

Userpage

Hey, unfortunately, I had to delete your userpage. This is because there were so many dead links (which means that pictures on your userpage have been deleted or renamed for some reason or another and only the red link name is still present) and we have been trying to get rid of the dead links on the wiki. In addition, fan art pictures are no longer allowed without a fair use rationale and license and so I would have had to delete some more images on your userpage anyhow. You are free to remake it, and I can even get you your old format and images (with one click of a button) if need be.  Iam...JakuhōRaikōben  23:39,11/15/2011 

Images

Failure to follow this policy may result in you being blocked. If you are still having trouble with images, please leave me a message on my talk page. I am more than happy to help. Thank you! Chibi StingMega Chibi Cobra 00:02, July 5, 2012 (UTC)


Re:Picture

Gotcha. :)   Rai  Talk     01:53,8/13/2012

Re:Exchange of Clothes

Yes, that is indeed real. And it's been out for quite some time now, lol. Keep up with the times. ;D   Rai  Talk     23:37,9/10/2012

I'm glad you didn't as well because, I, being the gentleman that I am, would have mocked you mercilessly. ;)   Rai  Talk     01:09,9/11/2012

Hey

Hey Squirrel ;D

What happened to your MangaFox account? Did you get banned or something?

(Longguilol (talk) 18:50, November 27, 2012 (UTC))

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.