FANDOM

Нацу Драґніл - Маг гільдії Хвіст Феї, а також член Команди Нацу. Є молодшим братом Зерефа, спочатку померши більше 400 років тому, який відродив його як самого сильного Етеріаса, E.N.D (END, イ ー エ ヌ デ ィ ー, Ī Enu Dī). Він також один з п'яти Вбивць Драконів, який був відправлений у майбутнє на 400 років вперед, щоб перемогти Акнологію.

Зовнішність Редагувати

Нацу- м'язистий молодий чоловік середнього зросту з жовтувато-коричневим кольором шкіри, чорними очима, колючими рожевими волоссям і довгими гострими іклами. У Нацу є шрам на правій стороні шиї, прихований його шарфом. Після важкої битви з майбутнім Роуг чені, Нацу набуває хрестоподібний шрам на лівій стороні живота. Пізніше він отримує новий шрам від Зерефа на правій щоці. Червона емблема гільдії знаходиться на правому плечі.

Основний одяг Нацу складається з чорного жилета з золотим оздобленням, який часто залишається відкритим, показуючи оголений торс. Чорна тканина з такою ж золотим оздобленням навколо його таза, що досягає колін, удерживающаяся за допомогою коричневого шкіряного ременя з овальною формою срібною пряжкою, білі до колін мішкуваті штани з чорними стрічками в кінці і товстий чорний браслет на лівій руці. Чорні сандалі з відкритими пальцями ніг і лускатий шарф, подарований йому прийомним батьком Ігнілом. Він також часто носить за своєю спиною згорнуте ковдру, але рідко носить його в бою.

У 791 році, одяг Нацу отримує деякі зміни. Замість жилета і тканини навколо тазу Нацу носить пальто з рукавом, на якому є коричнева пов'язка зі срібною кнопкою, правий рукав відсутня, залишаючи мітку гільдії і отже всю руку відкритою. Нацу продовжує носити шарф Ігніла навколо коміра, а також всю нижню частину одягу. Браслет з лівої руки переміщається на праву.

Під час Великих магічних Іграх одяг Нацу змінює свою кольорову гаму і повторює деталі минулого одягу: фіолетовий жилет з білою обробкою, на лівій стороні грудей є білий знак Хвоста Феї. Його тканину навколо тазу також має фіолетовий колір і білу обробку, ремінь залишається тим же, під нею сірі штани з тими ж стрічками на кінцях.

Після того, коли його одяг забрали під час Арки Тартароса, коли він і Лисаний були заручниками, Нацу носить новий комплект одягу: чорна куртка з довгими рукавами, закочені до зап'ясть, яка також залишається відкритою і під нею немає ніякої майки, чорні мішкуваті штани , шкіряний коричневий пояс зі срібною овальної пряжкою і темно-коричневі хромові чоботи. На куртці і штанах є жовті візерунки у вигляді черепів.

У 792 році Нацу надягає великий, обірваний, темний плащ зі своїм шарфом на шиї. Його штани порвані і латаній, які тримаються за допомогою чорного пояса, його руки і ноги забинтовані. Також волосся Нацу стають значно довше. Пізніше, він знімає цей одяг на користь своєї старої, підстригає своє волосся і знімає бинти, хоча на правій руці вони залишаються, приховуючи татуювання у вигляді дракона до ліктя, в якій міститься сила Ігніла. Після використання сили Ігніла, татуювання зникає через те, що вона могла використовуватися лише раз, і Нацу знімає бинти з руки.

Особистість Редагувати

Нацу за своєю природою безтурботна і безрозсудна особистість. Незважаючи на його постійні бійки з іншими членами гільдії, він лояльний до кожного з них і готовий боротися за своїх друзів, як би марно це часом не здавалося. Нацу має досить звичайним розумом і часто рішення його проблем пов'язано з насильством. Навіть коли він зіткнувся з ворогом, який відчуває до нього ненависть, Нацу рідко відчуває взаємність і часто прощає образу. Однак він деякий час відчував ненависть до Джерар Фернандес, але врешті-решт пробачив його і став вважати його другом і союзником. Час від часу він показував співчуття до своїх ворогів, наприклад, коли Кобра був відданий Брейн. Нацу рідко проявляє до протилежної статі якийсь інтерес, але відомі два випадки: в перший раз це було перед Великими Магічними Іграми, коли він і решта чоловіча частина хотіли підгледіти, як дівчата купаються. Другий випадок був уже під час ігор, коли Нацу хотів перевірити вдруге Люсі після її програшу і, згадавши, що вона приймає душ, хотів уже до неї побігти, поки його не зупинила Ерза.

Нацу постійно хоче довести всім свою силу. У різні моменти він кидає виклик Ерзе, Лаксусу, Міраджейн і навіть Гілдартсу (коротше кажучи всім чинним магом S-класу Хвоста Феї) і кожен раз він був побитий. Незважаючи на програші і бійки, Нацу кожного члена гільдії вважає своєю сім'єю, не маючи до них неприязні. Це ставлення демонструється навіть до колишніх ворогів. Нацу так в цьому переконаний, що навіть захищав Лаксуса під час Битви за Хвіст Феї, запевняючи Макарова про те, що він все ще член гільдії і не буде так далеко заходити. Через свою безрасудності, багато бої Нацу закінчуються великомасштабними руйнуваннями. Любов до битв розвинуло в ньому стратегічних розум, допомагаючи йому в різних ситуаціях, як наприклад знайти слабкі місця в магії свого супротивника або в ньому самому. Нацу також здатний перемогти супротивників чисто розумом, а не грубою силою. Подібний до своєї любові до боїв і безрасудству, Нацу ніколи не уникає боротьби.

Нацу був дуже близький з Лісанною і страждав, коли вона "померла" і тому ніхто в хвості Феї не згадував її з поваги до його почуттів. Але після її повернення з Едоласа, це було вже не так.

Будучи Вбивцею Драконів, Нацу страждає від заколисування. Нацу погано від будь-якого виду транспорту, навіть якщо його переносить людина, як це було з Люсі. Однак це не відноситься до Хеппі. Нацу може почати заколисувати навіть від виду транспорту або від його згадки, але може прийти в себе на деякий час, якщо почує щось про свою гільдії. Незважаючи на його природу, Нацу може бути і проникливим і розуміти почуття інших. Після битви з Гілдартсом під час іспиту на звання Мага S-класу, Нацу зрозумів що таке страх і визнав це, щоб допомогти собі та іншим членам гільдії рости емоційно. До цієї події Нацу боявся тільки Ерзу (в комічному стилі), транспорт і Магічний Рада.

Також, Нацу турбується про свій зовнішній вигляд, так як коли його шарф почорнів через магії Зерефа, Нацу обурився щодо поєднання чорного шарфа і чорного жилета, вважаючи це немодним.