FANDOM

Мавіс Верміліон - перший Майстер і одна із засновниць гільдії Хвіст Феї. Загинула за кілька років до виходу перших серій серіалу, але її дух все ще перебуває на острові Тенри.

Зовнішність Редагувати

У Мавіс дуже довгі, хвилясті, світле коси , які дістають до ніг. Великі зелені очі. Зріст у неї невеликий, тому що вона використовувала заклинання, яке зупинило її подальше зростання. Мавіс носить плащ, який зшитий з кількох шарів тканини. На голові у неї видно пару крилець які виступають біля вух, а також пара сережок. Здається, вона ще вважає за краще ходити босоніж.

Особистість Редагувати

Мавіс - добра дівчина, яка захищає свою гільдію Хвіст Феї. Вона піклується про неї, спрямовує і захищає її, коли це можливо. Вона дуже весела і життєрадісна. Мавіс також може бути досить безтурботним і безрозсудною, наприклад, вона дозволила Джерару Фернандесу взяти участь в Великих магічних Іграх за Команду Хвоста Феї В, дізнавшись, що він може поліпшити їхні шанси на перемогу, незважаючи на те, що це може мати катастрофічні наслідки для гільдії , якщо хто-небудь дізнається про побіжному злочинця. Ще одним свідченням її нерозсудливості є те, що для перемоги на Великих магічних Іграх вона дозволила Кані Альберони використовувати одне з трьох найсильніших заклинань Хвоста Феї - Блиск Феї.

Незважаючи на те, що всі вірять в першого майстра, вона насправді грайливий дитина. Навіть залишила Острів Тенри, щоб побути на Великих магічних Іграх Х791 року тільки тому, що їй було нудно. Наприклад, коли Мавіс відчувала, що чорна сила виходить від одного члена гільдії Хвіст Ворона, вона особливо не хвилювалася. Хоч вона і грайлива, вона може бути досить серйозною час від часу. Це було на Великих магічних Іграх, коли вона зняла посмішку з обличчя і сказала, що призведе Хвіст Феї до перемоги, приймаючи і даючи накази учасникам.

Отримала прізвисько Феєричний Тактік, за унікальну здатність продумувати різні тактичні ходи і прийоми, представляти їх у себе в голові і вибирати найбільш вигідний, а також передбачати дії супротивників на полі бою

Історія Редагувати

Zerø Редагувати

У X679 Мавіс, коли була дитиною, працювала в гільдії Червона Ящірка, де вона прибирається, пере одяг членів або навіть готує їжу. Це відбувалося через передчасної кончини її батьків. Вона була змушена виплатити борги своїх батьків гільдії, і хоча з нею погано поводилися, вона присягнулася ніколи не плакати, оскільки її батьки одного разу сказали їй, що феї ніколи не приходять до тих, хто був плаксою.

У X679 році, Мавіс прокидається, виявивши свою гільдію Червона Ящірка зруйнованої, через атаки інший гільдією - Синій Череп. Пробігаючи поле битви, Мавіс знаходить товариша по гільдії Зеру, спійману в пастку під купою зруйнованого будинку. Мавіс звільняє Зеру і швидко біжить з нею в ліс. Однак Зера пручалася, бо не хотіла залишати свою гільдію і батька. Переконуючи дівчинку, що вона може жити з її спогадами про них в своєму серці, і, що її життя більш важлива. Мавіс вражена, коли поранена Зера раптово запитує, чи можуть вони стати друзями, оскільки у неї ніколи не було друзів, починаючи зі смерті батьків. Хоча Мавіс швидко погоджується на пропозицію Зери, вона повертається, щоб побачити, що молода дівчина впала на землю. Незважаючи на її потрясіння, Зера була занадто поранена і лежала нерухомо. Мавіс нависла над її тілом, відчайдушно кричачи її ім'я.

Сім років по тому в X686, троє загадкових чоловіків прибувають на острів Тенри, помічаючи гарний клімат. Стоячи в тінях лісу, Мавіс помічена усміхненою.

Пізніше в тому році Мавіс, поряд з Пречтем, Варродом Секвіном і Юрієм Дреяром, засновує Гільдію Хвіст Феї, і Мавіс стає першим Майстром гільдії. Оскільки вони нарешті закінчують будівництво гільдії, все четверо роблять фотографію з будівлею на тлі як знак, що Хвіст Феї народжений. Мавіс пізніше доручає гільдію Пречту, щоб він став другим майстром, і на знак вдячності після її смерті, члени Хвоста Феї роблять її могилу на святій землі Хвоста Феї - Острів Тенрю.

Арки Редагувати

Острів Тенрю Редагувати

"Знайти могилу Мавіс" - так називається друге завдання на звання мага S-класу, і Кана Альберона перша справляється з ним. Коли Кана стоїть перед могилою Першої, вона зауважує карту Допомоги Люсі, яка сповіщає, коли та знаходиться в біді, починає світитися у неї в сумці. Побачивши карту і згадавши, що вона зробила з Люсі, Кана починає ревіти, розуміючи, що вона зрадила свого друга і гільдію, вирішивши що звання мага S-Класу важливіше. Вирішивши врятувати своїх друзів, вона наблизилася до могили і попросила у Мавіс сил для захисту Хвоста Феї, кажучи що вона любить свою гільдію. Почувши слова Кани, Мавіс телепатично втішає її і дає сил для використання одного з трьох великих заклинань Хвоста Феї, Блиск Феі.Позже з'являється Акнологія, починаючи битву з членами гільдії. Мавіс використовує свої здібності і створює ефірне тіло для спостереження за битвою. В кінці цієї битви Мавіс використовує силу віри, щоб створити заклинання Сфера Феї і захистити членів гільдії від реву Акнологіі. Хоч Мавіс і допомогла, використання Сфери Феї заморозило їх на довгі сім років.

Fairy Glitter Transfer

Мавіс дарує Кані Альбероні Блиск Феї