FANDOM

Люсі Хартфілія — Маг Небесних духів, член гільдії Хвоста Феї та команди Нацу Драґніла. Є головною героїнею манґи й аніме «Хвіст Феї».

Зовнішність Редагувати

У Люсі карі очі, світле волосся до плечей, яке зазвичай пов'язане стрічками різних кольорів в невеликий хвостик на правій стороні голови, інше ж волосся вільне. Тим не менш, в X791 році вона частіше заплітає волосся в кіски. У X792 році волосся Люсі стало довшими, а сама вона почала заплітати їх в кінський хвіст на боці голови. Люсі володіє пишними формами тіла. Її приблизні параметри: бюст - 91 см; талія - 59 см; стегна - 88 см. Однак пізніше, вимірювання були трохи іншими: бюст став на 2 см меншим, а інші параметри на 1 см.

Її рожева мітка Хвоста Феї розташована на кисті правої руки. Крім того, Люсі постійно змінює вбрання. Однак вона завжди одягає свій пояс, на якому закріплені її Небесні духи і батіг. Її вбрання доповнюють ботфорти на високому каблуці. Сама Люсі дуже схожа на свою матір.

Особистість Редагувати

Люсі дуже пишається своєю зовнішністю і впевнена у своїй сексуальній привабливості, часто виявляючи марнославство. Незважаючи на це, вона розумна, добра і по-справжньому турботливий чоловік. Люсі має пристрасть до літератури і знаходиться в процесі написання свого роману про пригоди з Хвостом Феї, хоча не любить розповідати про це кому-небудь. Крім любові до книг, Люсі любить здійснювати походи по магазинах і готувати. Її улюблені кольори - блакитний і рожевий. Також вона є членом сім'ї Хартфілія, однією з найбагатших і найвпливовіших сімей в Фіоре. Однак, через погіршення відносин з батьком і смерті матері, Лейли Хартфіліі, Люсі пішла з дому, щоб слідувати своїм власним шляхом і стати незалежною.

Люсі дуже добра до своїх Зоряним Духам і відмовляється використовувати їх в якості щита. Вона завжди бореться разом з ними і ставиться до них як до друзів, на відміну від деяких інших заклинатель, які розглядають їх лише як інструменти і предмети. Люсі піклується про своїх Духів і піде на багато що, щоб зробити їх щасливими, навіть ціною власного життя. Незважаючи на те, що вона технічно є власником Духів, Люсі воліє називатися їхнім другом. Хоча Люсі, в більшості випадків, боягузлива і полохлива, вона не має ніяких проблем з битвами і щаслива протистояти небезпеці, навіть якщо отримає травму. У той час як її сили не такі великі, як у її товаришів по команді, Люсі здатна боротися сама, часто використовуючи свою кмітливість і нестандартне мислення. Вона успадкувала впертість і відмова Нацу здаватися, навіть коли всі обставини проти неї.

На відміну від більшості своїх друзів, Люсі дуже любить битися і вдаватися до насильства в якості вирішення проблеми. Тим не менш, вона вважає, що бути з членами її гільдії дуже весело. Будучи заклинатель Духів, Люсі завжди виконує свої обіцянки. Вона готова зробити все заради гільдії і своїх друзів.