FANDOM

Fairies' Christmas jest specjalnym rozdziałem mangi Fairy Tail stworzonej przez Hiro Mashimę.

Niektórzy przyjaciele Lucy spędzają wigilijny wieczór w jej mieszkaniu. Erza nakłania resztę do zagrania z nią w "Mistrza Gildii" a następnie każe im wykonywać żenujące czynności. W końcu Erza postanawia nago wrócić do domu, po drodze wpadając na Jellala, który postanawia ją odprowadzić.

Streszczenie

Girls drunk on Christmas night

Powtórka z rozgrywki - Pijane dziewczyny

Drużyna Natsu, Gajeel, Juvia, Levy i Panther Lily decydują się spędzić święta w mieszkaniu Lucy. Nie zważając na protesty dziewczyny, wszyscy bawią się i piją alkohol. Mężczyźni są zszokowani widząc pijane dziewczyny, przypominając sobie, co działo się kiedyś. Przerażeni, Gray i Natsu próbują uciec, ale zostają brutalnie zatrzymani przez Erzę. Kiedy Tytania widzi, że wszyscy zaczynają ze sobą flirtować, zaczyna czuć się zazdrosna.

Gray and Lucy embrace

Gray i Lucy przytulają się

Rycerz natychmiast zmusza swoich towarzyszy, aby zagrali z nią w "Mistrza Gildii", grę w której Mistrz Gildii zostaje wybrany przez losowanie pałeczek każdej rundzie. Na wszystkich pozostałych pałeczkach są podane numery, których nie zna nikt inny, a Mistrz ma prawo do wydawania rozkazów jakiejkolwiek osobie z numerem. Zwyciężcą pierwszej rundy zostaje Erza, która rozkazuje Gajeelowi się rozebrać do naga. Ten rozkaz sprawia, że reszta dziewczyn natychmiast trzeźwieje, zdając sobie sprawę, że losowy charakter gry w połączeniu ze swobodą do wydawania rozkazów mistrza może okazać się bardzo niebezpiecznym połączeniem. Erza odmawia prośbie o zakończenie rozrywki i gra toczy się dalej. Lucy, Wendy i Levy postanawiają dawać łagodne rozkazy, co budzi niezadowolenie Tytani, natomiast Happy jest w nich bezlitosny.

Erza strips for Gray

Erza ma zamiar nago wrócić do domu

Ostatecznie, Gray wyciąga zwycięską pałeczkę. Znając numerek Erzy, który wcześniej kątem oka podpatrzył, rozkazuje dziewczynie wrócić nago do domu. Erza - ku zdziwieniu wszystkich - bez słowa zaczyna się rozbierać. Gray mówi Tytani, że chciał jej tylko dokuczyć i błaga ją o przebaczenie. Szkarłatnowłosa odpycha go i wychodzi z budynku. Zauważając, że na zewnątrz jest mroźno, Erza spotyka Jellala, który proponuje odprowadzić ją do domu.

Postacie w kolejności występowania

Użyta magia, zaklęcia i umiejętności

Użyta magia

Użyte zaklęcia

  • Brak

Użyte bronie

  • Miecz