FANDOM

Złowię cię, TAI!

Uosuke do Happiego w "Fairy Tail kontra Egzekutorzy"

Uosuke (ウオスケ Uosuke) jest członkiem Legionu Głodnych Wilków, najsilniejszych egzekutorów we Fiore.

Wygląd

Uosuke's appearance

Wygląd Uosuke

Uosuke jest mężczyzną średniego wzrostu o bardzo charakterystycznym wyglądzie. Jego głowa jest niemalże zupełnie łysa - z wyjątkiem tyłu głowy. Posiada on tam długie, czarne i kolczaste włosy, sięgające jego pleców. Jego oczy wiecznie są szeroko otwarte, a usta mają grube wargi, które niemal zawsze trzyma w uśmiechu. Uosuke posiada także dobrze umięśniony tors. W górnej jego części widać fioletowe tatuaże o kształcie rybich łusek. Jak Natsu zauważył, Uosuke w ogóle nie przypomina rycerza.

Osobowość

Uosuke wydaje się być bardzo wyluzowany, cały czas ma na sobie uśmiech. Lubi wszystko, co związane z rybołówstwem - podobnie jak Happy z uśmiechem na ustach ślini się, gdy Yukino Agria przywołuje Ryby, na dodatek do każdego wypowiedzianego zdania dodaje słowo "ryba". Wydaje się też być dość naiwny, zastanawiając się, czy ludzie mogą chodzić w lawie, gdy Arcadios wszedł do tejże substancji, by ratować Lucy i Yukino i pokazując ulgę, gdy zdał sobie sprawę, że lawa faktycznie przynosi pożądany efekt. Jego status, jako kata wyraża gotowość do zabijania innych dzięki swojej magii. Mimo, że z początku wydaje się być najsłabszym z rycerzy, według Arcadiosa, Uosuke to przerażający mag, który ze swoich ofiar nie pozostawia nawet kości.

Magia i Umiejętności

Ekwipunek

  • Maszt flagowy:

Ciekawostki

  • Jego imię w przetłumaczeniu na polski to Rybosław.

Nawigacja