FANDOM

Touka (トウカ Tōka) jest tajemniczym członkiem gildii Fairy Tail.[1]

Wygląd

Touka jest kobietą o średnim wzroście, noszącą oficjalny strój. Jej włosy są podzielone na dwa loki z przodu i dwa z tyłu. Na głowie nosi dekoracyjną opaskę.[2] Dziewczyna posiada ogon w paski, który chowa pod sukienką.[2]

Osobowość

Touka jest przyjazną dziewczyną, która przyłączyła się do Fairy Tail, by spotkać Natsu. Jest samozwańczą fanką Natsu w którym jest szaleńczo zakochana. Cana porównała jej zachowanie do Juvii.[3][4]

Historia

Po rozwiązaniu Fairy Tail, w X791, Touka została napadnięta przez bandytów, a następnie została uratowana przez Natsu. Po tym zdarzeniu, zaczęła czuć romantyczne uczucie względem Natsu, do tego stopnia, że postanowiła wstąpić do jego gildii.[5]

Fabuła

Saga 100 Letniej Misji

Max introduces new members

Touka przyprowadzona przez Maxa

Touka dołącza do Fairy Tail, po tym jak został przejęta wraz z dwoma innymi osobami, przez Mirajane. Gdy Laxus odstrasza dwóch nowych członków, Touka została z tyłu, a zapytana o powód dołączenia do gildii, odpowiada, że chciała dołączyć do gildii Natsu, nazywając go "jej kochanym Natsu".[6]

Gdy została zapytana co ją łączy z Natsu, opowiada im historię, że została napadnięta, i że Natsu ją ratuje.[2]

Jakiś czas później Touka krytykowała Juvię za jej narzekanie, że została zostawiona przez Graya. Touka odpowiedziała jej, że musi czekać, tak jak ona czekała na Natsu. Zdenerwowana Juvia wymienia wszystkie dziewczyn jakie miał Natsu, na co Touka również wymienia dziewczyny jakie miał Gray. W tym czasie Gajeel usłyszał imię Briar, jednej z członków Avatara.[7]

Moce i Umiejętności

Magia Wody: Touka może używać magii wody.[8]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 1, Strona 3
  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 1, Strony 9-10
  3. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 1, Strony 8-9
  7. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 2, Strona 11-13

Nawigacja