FANDOM

Sylph Labyrinth Banner
Sylph Labyrinth
Kanji

風精の迷宮(シルフラビリンス)

Wymowa

Shirufu Rabirinsu

Symbol

Sylph Labyrinth Mark

Typ

Gildia Łowców Skarbów

Lokalizacja

Nieznana

Sylph Labyrinth (風精の迷宮(シルフラビリンス, Shirufu Rabirinsu) to Gildia Łowców Skarbów.

Opis

O Sylph Labyrinth nie wiadomo wiele, poza tym, że jest to Gildia Łowców Skarbów, której członkowie mają za zadanie znajdować unikatowe lub cenne przedmioty nazywane przez nich skarbami. Jednym z takich skarbów są Klucze do Bram Gwiezdnych Duchów. W mandze pokazane jest, że po zobaczeniu jak Lucy Heartfilia przywołuje jednym z nich Sagittariusa, członkowie tej gildii ruszają w pościg za dziewczyną by odebrać jej klucze. Wydaje się, że Gildie Łowców Skarbów stosują ten sam system co Gildie Magów: Wieczny Płomień z Wioski Słońca został określony przez członków Sylph Labyrinth jako "Super Skarb Klasy-S".

W przeciwieństwie do Gildii Magów, których członkowie posiadają symbol gildii na skórze, członkowie Sylph Labyrinth noszą symbol gildii na ubraniach.

Historia

Sylph Labyrinth winner of the Grand Secret Treasure Games

Sylph Labyrinth najsilniejsza Gildia Łowców Skarbów w Fiore

W przeszłości, Sylph Labirynth zwyciężyło w Wielkim Sekretnym Turnieju Skarbów, przez co są uznawani za najsilniejszą Gildię Łowców Skarbów w Fiore.

Troje jej członków (DrakeLala i Hiroshi ) kilka razy próbowało zabrać Wieczny Płomień znajdujący się w Wiosce Słońca, lecz z powodu pilnujących go gigantów zawsze kończyło się to niepowodzeniem. Jednak zamrożenie całej wioski łącznie z jej mieszkańcami (i Wiecznym Płomieniem) skłoniło Łowców Skarbów do ponownego podjęcia się zadania wykradzenia Wiecznego Płomienia.

Siła

Sylph Labyrinth members badassing

Członkowie Sylph Labyrinth, od lewej: Lala, Hiroshi, Drake

Sylph Labyrinth nie jest Gildią Magów, więc członkowie tej gildii nie potrafią używać magii. Gildia ta jest znana jako najsilniejsza Gildia Łowców Skarbów w Fiore, wszystko to dzięki wygraniu Wielkiego Sekretnego Turnieju Skarbów, który jest odpowiednikiem Wielkiego Turnieju Magicznego. Troje członków Sylph Labyrinth w walce pokazało, że ich umiejętności w Posługiwaniu się bronią pozwalają im walczyć na równi z członkami najsilniejszej Drużyny z Fairy Tail (najsilniejszej Gildii Magów w Fiore), jednak w trakcie pojedynku z Sylph Labyrinth, Drużyna Natsu nie miała w swoich szeregach najsilniejszego ze swoich członków. Łowcy Skarbów z Sylph Labyrinth posiadają zaawansowaną broń, która stanowi problem nawet dla tak silnego maga jak Natsu Dragneel czy Gray Fullbuster. Członkowie tej gildii posługują się: Lala wielkim młotem w kształcie pięści, Hiroshi mieczem a Drake pistoletem snajperskim.

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
DrakeCzłonekBrakAktywny
HiroshiCzłonekBrakAktywny
RalaCzłonekBrakAktywny
Precht GaebolgCzłonekBrakByły
Warrod SequenCzłonekBrakByły
Yuri DreyarCzłonekBrakByły
HammerCzłonekBrakMartwy
SwordCzłonekBrakMartwy
SniperCzłonekBrakMartwy

Nawigacja