FANDOM

Sagittarius Zaćmienia (サジタリウス Sajitariusu), "Centaur" (人馬宮 Jinbakyū), jest zaćmioną formą Sagitarusa będącego jednym z 12-tu Zodiakalnych Duchów. Jego klucz należy do Lucy Heartfili, ale Sagittarius zerwał z nią kontrakt.[1]

Wygląd

Sagittarius Zaćmienia posiada wygląd centaura. Ma falowane, czarne włosy, który opadają mu swobodnie na plecy. Spaceruje bez koszuli, odsłaniając jego ukształtowane mięśnie. Posiada białe bandaże owinięte wokół swoich rąk i pas z okrągłą klamrą złotego koloru ze znakiem konstelacji Strzelca na niej. On również nosi czarne spodnie.[1]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Eclipse Sagittarius reading his arrow

Łucznictwo Sagittariusa

Mistrz w Łucznictwie: Jako Gwiezdny Duch Strzelca, Sagittarus jest mistrzem w używaniu łuku i strzał.[1]

Zwiększona Szybkość: Ze względu na jego dolną część ciała, Zaćmiony Sagittarius może poruszać się z dużą prędkością, dzięki czemu był w stanie łatwo wyprzedzić Erzę w swoim wyścigu.[2]

Wyczulone Zmysły: Jakoże, Sagittarius Zaćmienia jest w połowie koniem, ma wrażliwsze zmysły niż człowiek, dzięki czemu był w stanie wykryć lokalizacje min podczas swojego trzeciego meczu z Erzą.[2]

Nieśmiertelność: Jako, że Sagittarius jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że w jakiś sposób utknie w świecie ludzi.[3] Może on jednak stracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu 12 dni życia.[4]

Ekwipunek

Łuk i Strzały: Jak wynika z jego roli łucznika, Sagittarius Zaćmienia jest zawsze widoczny z kołczanem pełnym strzał.[1]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. 2,0 2,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 213
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja