FANDOM

Rung (ラング Rangu) to mąż Irene Belserion i ojciec Erzy Scarlet.[1]

Wygląd

Rung był mężczyzną w średnim wieku z długimi, ciemnymi włosami, opadającymi na oczy i małą bródką. Jako generał nosił zbroję.[1]

Osobowość

Z tego, co zauważono, był on człowiekiem okrutnym i ignorantem. Widać to, gdy nie chciał uwierzyć swojej własnej żonie, która była jeszcze człowiekiem, przed przemianą w smoka, oraz wtedy, gdy brutalnie zaatakował ją, chcąc udowodnić jej swój punkt widzenia, że ta​​ wcale nie nosi jego dziecka.[2]

Historia

Irene's transformation progresses

Ojciec Erzy widzi gniew Irene

W X300 poślubił Irene dla negocjacji politycznych z powodu sporów terytorialnych pomiędzy Dragnof a jego krajem. Towarzyszył jej w każdej bitwie, po tym jak stała się Zabójcą Smoków i był z nią, kiedy Belserion został zabity. Po zwycięstwie Acnologii, był świadkiem Irene zaczynającej swoją przemianę w Smoka, przez co nazwał ją wrogiem ludzkości i kazał zamknąć w podziemiach pałacowych. Irene była wielokrotnie bita, upokarzana i torturowana przez trzy lata, aż do dnia, w którym generał przyszedł jej powiedzieć, że data jej egzekucji została ustalona. Irene błagała go, aby oszczędził jej dziecko, lecz on poddaje jej słowa w wątpliwość, oświadczając, że nikt nie może być w ciąży, tak długo, jak twierdziła, że jest. Następnie, w przypływie wściekłości, rozcina brzuch Irene, chcąc jej to udowodnić, ale zamiast tego, wyzwala jej całkowitą przemianę w Smoka i zostaje zabity, gdy kobieta miażdży go w szale wynikającym z tej sytuacji.[2]

Ekwipunek

Miecz: Rung posiadał regularnej wielkości miecz, którego używał do walki.[2]

Ciekawostki

  • Został oficjalnie nazwany w odcinku 313, natomiast w mandze jego imię nigdy nie zostało ujawnione.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 515, strona 2
  2. 2,0 2,1 2,2 Fairy Tail Manga: Rozdział 515, strony 2-8