FANDOM

Genealogia Smoczych Zabójców jest drugim rozdziałem Fairy Tail: 100 Years Quest stworzonym przez Atsuo Ueda. Jest to również drugim rozdział sequela mangi Fairy Tail. Rozdział liczy sobie 20 stron.

Drużyna Natsu poznaje prawdę o Elefserii, Zabójcy Smoków, który zyskał moc, by pokonać grupę smoków. Touka przez przypadek wspomina o Briar, Gajeel z ciekawością na to reaguje. Po ujawnieniu szczegółów 100-letniej misji, Natsu wraz jego drużyną przygotowuje się do rozpoczęcia zlecenia.

Fabuła

Erza pyta się smoka kim jest, wcześniej stwierdzając, że to rzekomo miała być gildia magów. Elefseria stwierdza, że jest jedynym, który pozostał w tej gildii oraz, że w tej erze młodsi magowie dołączali do nowszych gildii. Dodaje też, że dopiero nie dawno upadły ostatnie starożytne gildie. Natsu pyta się go czy jest zleceniodawcą 100-letniej misji, na co smok odpowiada, że to on. Następnie, również Natsu krzyczy, że on jest człowiekiem, Wendy mówi, że również to zauważyła. Reszta ich drużyny reaguje na to z nie małym szokiem. Elefseria zamienia się w starca, stwierdzając, że ma racje. Mówi również, że jest twórcą gildii magów oraz pierwszym mistrzem gildii, Magia Dragon.

Lucy, oznajmia, że powinien żyć już sto lat. Starzec stwierdza, że nie wydaje się to takie dziwne. Dodaje, że jest podobny do Acnologii. Drużyna Natsu dostała informację, że Elefseria był Smoczym Zabójcą, za wskutek czego stał się smokiem. Elefseria, mówi też, że nauczył się tej magii, by pokonać pewnego smoka, następnie zmniejsza się i teleportuje między piersi Lucy, komentując, że dawno nie wiedział tu tak pięknej, młodej kobiety. Następnie mówi, że nikt nie wrócił z tej misji, ale zaraz poprawia się, gdy Natsu powiedział, że Gildarts wrócił. Pyta się również, czy są gotowi na tą misje, na do Gray odpowiada, że gdyby nie byli to nie byłoby ich tu.

W miedzy czasie w Fairy Tail, Juvia nie wie co ona tutaj robi. Levy proponuje, by podjęła się jakiejś pracy, na co ta zaczyna mówić jakieś wymysły (czy coś tam). Touka, pyta się czy nie może zaczekać na swojego ukochanego, następnie zaczyna mówić, że gdy Natsu wróci to zaakceptuje jej miłość. Juvia, by ją zdenerwować wymienia osoby, które są blisko z Natsu. Touka nie pozostaje jej dłużna i również wymienia osoby, które są blisko z Grayem. W tym momencie zaczyna się ich mała walka.

Siedzący nieopodal Gajeel, mów, że to dziewczyna (czyli Touka), powiedziała imię Briar. Lily, pyta się czy to ta dziewczyna z Avatara, na co Gajeel, odpowiada, że to nic takiego.

W gildii Magia Dragon, Drużyna Natsu podpisuje przysięgę, mówiącą o tym, że nigdy nie wyjawią szczegółów misji oraz to, że ani Rada, ani zleceniodawca nie ponoszą odpowiedzialności, jeśli ktoś zginie. Lucy, zaczyna się trząś i pocić, na co Happy żartuje. Przypomina też sobie, wydarzenie na statku sprzed tygodnia: Virgo, tłumaczy Lucy, że nie może zdradzić żadnych szczegółów, więc mówi tylko, że ma wrażenie, że na tym kontynencie się znów z kimś zjednoczy (w sensie Lucy z kimś zjednoczy). Lucy pierwsze o czym pomyślała to o zniszczonym kluczu Aquarius.

W teraźniejszości, Elefseria tłumaczy na czym polega 100-letnia misja. Celem misji jest zapieczętowanie Pięciu Smoczych Bogów, czyli pięciu bardzo potężnych smoków. Elefseria mówi, że to dlatego nauczył się Magii Zabójcy Smoków, mówi też, że siła pojedynczego celu jest podobna do siły Acnologii. Natsu, komentuje to co powiedział słowami: Zabijanie smoków? Ale się napaliłem!

Postacie

Użyte Magie, Zaklęcia i Umiejętności

Użyte Magie

Użyte Zbroje

Użyte Bronie

  • Laska

Użyte Przedmioty

Nawigacja

Saga Imperium Alvarez Saga 100 Letniej Misji N/A
Rozdziały N/A
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6