FANDOM

Pierwsza Gildia i Najlepsza Gildia jest pierwszym rozdziałem Fairy Tail: 100 Years Quest stworzonym przez Atsuo Ueda. Jest to również pierwszy rozdział sequela mangi Fairy Tail. Rozdział liczy 22 strony.

Drużyna Natsu wyrusza na 100-letnią misję na Północny Kontynent, gdzie spotyka Smoka. W między czasie w gildii Fairy Tail pojawiają się nowi członkowie, jedną z nich jest tajemnicza fanka Natsu.

Fabuła

W roku X633, stary mężczyzna stoi pośród zniszczonej wioski pełnej martwych ciał. Głosi, że magia nie jest złem oraz, że wszyscy magowie powinni się zjednoczyć. Również tego dnia została utworzona pierwsza gildia magów.

W obecnych czasach Max przyprowadza trzech nowych członków do Fairy Tail. Podczas, gdy starzy członkowie gildii witają ich, jeden z nowych członków zaczynał przechwalać się, że Fairy Tail jest najlepszą gildią, i że inne gildie są słabe. Dodaje również, że pewnego dnia zostanie mistrzem swojej gildii. Jednak Laxus powala go i komentuje, że działa mu na nerwy, Makarov pyta się retorycznie swego wnuka czy już wrócił. Następnie mówi, że nie jest godzien nazywać się członkiem Fairy Tail, przy okazji odstraszając go. Laxus pyta się drugiego, nowego członka, dlaczego ich grupa postanowiła dołączyć do Fairy Tail, lecz tylko go też odstrasza.

Ostatnim, nowym członkiem okazuje się być dziewczyna o imieniu Touka. Mówi, że przybyła do gildii, ponieważ chciała być w gildii Natsu. Gdy Fried pyta się co ją łączy z Natsu ta odpowiada, że on jest jej ukochanym Natsu. Następnie porównuje ją do Juvii, która jest bardzo przygnębiona, ponieważ Gray poszedł na misję bez niej. Touka wyjaśnia, że około rok temu Natsu uratował ją przed dręczącymi ją bandytami. Lisanna komentuje, że Natsu jest dość popularny, na co Mirajane przytakuje, podśmiewając się. Touka rozgląda się za Natsu i pyta się gdzie jest, Makarov jej wyjaśnia, że wyszedł na misję, która nie została ukończona od założenia gildii magów.

Na kontynencie Giltena, Drużyna Natsu jest rozkojarzona, widząc unoszące się kryształy ethernano (które pomylili ze śniegiem). Natsu wraz z Happym zaczynają się wygłupiać, gdy reszta ich drużyny podziwia widoczną gołym okiem magię. Erza mówi, że to miejsce jest wypełnione magią, w między czasie Gray zdążył się rozebrać. Zbliżają się do celu ich podróży, czyli do najstarszej gildii na świecie, która nosi nazwę, Magia Dragon. Gdzie mają przyjąć 100-letnią misję. Natsu przypomina sobie, jak Gildarts odmówił udzielenia mu informacji o ten misji. Podczas, gdy Natsu mówi, że zamierza podjąć się tej misji, odpowiada mu, że ma się dowiedzieć o co chodzi i pogrążyć się w rozpaczy. Ten mu odpowiada, że tak się niestanie, ponieważ nie idzie sam.

Grupa przybywa do budynku gildii. Gdy wchodzą, Natsu i Wendy rozpoznają uczucię smoka. Smok nagle pojawia się przed nimi, mówiąc, by byli pozdrowieni. Przedstawia się jako Elefseria, Smok Prawa.

Postacie

Użyte Magie, Zaklęcia i Umiejętności

Użyte Magie

Użyte Zbroje

Użyte Bronie

  • Laska

Nawigacja

Saga Imperium Alvarez Saga 100 Letniej Misji N/A
Rozdziały N/A
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6