FANDOM

Magowie kontra łowcy skarbów jest 228 odcinkiem serii Fairy Tail. Wyemitowano go w Japonii 11 kwietnia 2015.

Drużyna Natsu dociera do Wioski Słońca, którą mają uratować ze zlecenia jednego z Dziesięciu Świętych Magów - Warroda Sequen. Wioskę, rośliny, mieszkańców i zwierzęta skuł niezwykły lód - ludzie pod tą pokrywą nadal żyją.

Gdy drużyna wchodzi do wioski okazuje się, że jej mieszkańcy do olbrzymy. Lód pokrywający wioskę i mieszkańców przywołuje wspomnienia Grayowi na temat Ur, która walczyła przeciwko Deliorze. Przypomina sobie także poświęcenie Ultear podczas Wielkiego Turnieju. Nikt nie ma pojęcia co to za rodzaj magii.

W wiosce pojawiają się członkowie gildii łowców skarbów - Sylph Labyrinth. Rala, Hiroshi i Drake przybyli do Wioski Słońca po skarb - Wieczny Płomie, ale Fairy Tail nie pozwala im na to.

Wioskę obserwuje także inna gildia - Succubus Eye. Gdy Drużyna Natsu walczy z członkami Sylph Labyrinth - Erza bada zamrożoną wioskę i powoli odkrywa co działo się tuż przed zamrożeniem mieszkańców.

Fabuła

Postacie

Walki

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Przedmioty