FANDOM

Magia Rekonstrukcji Świata: Jeden Wszechświat (世界再構築魔法 ユニバースワン Sekai Sai Kōchiku Mahō: Yunibāsu Wan) jest Magią Caster, polegającą na reorganizacji określonego obszaru, zaklinając go.

Opis

Whole Fiore is enchanted

Efekt Jednego Wszechświatu reorganizuje Fiore

Typ Magii, który polega na zmianie geografii określonego obszaru i zmianie miejsca osób na tym terenie się znajdujących. Magia ta jest na tyle silna, by zmienić geografię całego Fiore. Gdy zaklęcie zostanie rzucone, jasne światło pochłonie zaklęty teren.[1]

Irene stwierdziła, że Magia ta nie mogła być znana czterysta lat temu, przez co nazwała ją Magią Nowej Ery.[2] Mimo, że wedug Augusta, uporządkowanie ludzi na zaklętym obszarze jest zupełnie przypadkowe, Irene może w jakimś stopniu na to wpływać, tj. z własnej woli teleportowała Acnologię nad ocean, a Zerefa Dragneela do budynku Gildii Fairy Tail i Serca Wróżki.[3] Istnieją jednak poważne skutki uboczne tej Magii: wszystkie lokalizacje zmieniły swoje miejsce w sposób losowy.[4] Zauważono, że do rzucenia tej Magii potrzeba trochę czasu, z uwagi na jego wspaniałą moc i możliwość manipulowania geografią takiej wielkości.[5]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 489, strony 11-19
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 489, strona 15

Nawigacja