FANDOM

Gwiezdne Wspomnienia (星の記憶 Hoshi no Kioku) jest miejscem, gdzie Gwiezdne Duchy przechowują wszystkie swoje wspomnienia.

Opis

Gwiezdne Wspomnienia jest wymiarem, które w dużym stopniu przypomina kosmos. Wydaje się mieć nieskończoną przestrzeń, wraz z wieloma gwiazdami i planetoidami; istnieje odrębnie od Świata Gwiezdnych Duchów. Wspomnienia wszystkich Gwiezdnych Duchów są tam rejestrowane i przechowywane. Zapisane wspomnienia niekoniecznie stanowią wydarzenia, które Duchy fizycznie widział, ale także takie, które miały miejsce w ich obecności ich kluczy.[1]

Brandish and Lucy become Mermaids

Przekształcenie w kształt towarzyszący danemu Gwiezdnemu Duchowi

Aby wejść do Gwiezdnych Wspomnień, trzeba zostać zaproszonym przez Gwiezdnego Ducha. Następnie taka osoba przyjmuje formę podobną do danego Ducha, jak było w przypadku, gdy Lucy Heartfilia i Brandish μ prowadzone przez Aquarius przemieniły się w syreny. By zobaczyć Gwiezdne Wspomnienia trzeba zajrzeć wewnątrz portalu, w którym te wspomnienia będą się ukazywały. Według Wodnika, wszystkie zdarzenia, które można ujrzeć w Gwiezdnych Wspomnieniach są prawdą. Istnienie Gwiezdnych Wspomnień pozwala Gwiezdnym Duchom na rozstrzyganie sporów ich właścicieli i kogoś innego, a wspomnienia, które mogą się tam pojawić nie koniecznie muszą należeć do właściciela klucza.[2]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 468, strony 7-8
  2. Fairy Tail Manga: Chapter 468, Pages 7-17

Nawigacja