FANDOM

Kwadrat Satelitarny: Etherion (衛星魔法陣・エーテリオン Eisei Mahōjin: Ēterion), lepiej znany jako Etherion, to niesamowicie potężna broń, kontrolowana przez Radę Magii.[2] Po zniszczeniu Rady Magii przez Tartarus,[3] Etherion został całkowicie zneutralizowany.[4]

Fabuła

Saga Wieży Niebios

Saga Tartarus

Podczas, gdy unicestwiono Radę Magii, Etherion został zniszczony razem z nimi.

Saga Imperium Alvarez

Moce

Etherion, w pełni naładowany, wystrzeliwuje wielką ilość magii która uderzy w cel.[5] Masywna ilość magii (Magia Ognia z innymi różnymi typami Elementarnej Magii)[6] powoduje zniekształcenie, a wtedy niszczy cel, zostawiając tylko pył.[7] W pełni mocy, może również zniszczyć małej wielkości kontynent.[8]

Ciekawostki

  • Natsu Dragneel, Zabójca Smoków (ten, który może przywrócić swoją energię za pomocą zjedzenia swojego specyficznego żywiołu), był w stanie zjeść Etherion i aktywować Ostateczną Formę Zabójcy Smoków, Smoczą Siłę, nawet jeśli Etherion był połączony z innymi żywiołami.[9] Miało to jednak skutki uboczne, sprawiając, iż był chory i nieprzytomny przez parę dni.[10]
  • Etherion dzieli swoje imię z ostateczną magią z wcześniejszej pracy Hiro Mashimy, Rave Master. Dzielą też tą samą destrukcyjną zdolność.

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 473, Strona 12
  5. Manga Fairy Tail: Rozdział 93, Strona 12-20
  9. Manga Fairy Tail: Rozdział 98, Strony 3-6

Nawigacja