FANDOM

Elefseria (エレフセリア Erefuseria) jest założycielem gildii Magia Dragon oraz pierwszym mistrzem gildii magów w historii.

Wygląd

Osobowość

Elefserię poznajemy jako dobrotliwego człowieka, który ma swą zboczoną stronę, która jest widoczna, gdy teleportuje się między piersi Lucy. Może jednak być oddany i wdzięczny.[3]

Historia

W roku X633, Elefseria był świadkiem bardzo licznych śmierci magów, którzy zostali zabicie przez tych, którzy sądzili, że magia jest zła. Powiedział, że magowie powinni się zjednoczyć oraz, że magia nie jest zła. Stworzył w tyn sposób pierwszą gildię magów na Ziemi, Magię Dragon.[4]

W pewnym momencie swego życia, nauczył się Magii Zabójcy Smoków, by walczyć z Pięcioma Smoczymi Bogami.[5] Jednak w wyniku nadużycia tej magii przekształcił się w smoka.[6]

Od tego czasu, Elefseria wysyła zlecenie dla innych gildii, które od ponad stu lat nie zostało wykonane. Jedynym człowiekiem, który wrócił z tej misji był Gildarts Clive.[7] Misja dostał tytuł "100 letniej misji", przez to że nie została ukończona od ponad stu lat.[8]

Fabuła

Saga 100-Letniej Misji

Magia i Umiejętności

  • Magia Zabójcy Smoków (滅竜魔法 Metsuryū Mahō): Elefseria nauczył się Magii Zabójcy Smoków, ale prawdopodobnie jak większość Smoczych Zabójców, nadużył tej magii co ostatecznie zmieniło go w smoka.[9]
  • Magia Teleportacji (瞬間移動の魔法 Shunkanidō no Mahō): Elefseria jest w stanie się natychmiastowo teleportować wokół pewnego obszaru.[10] Ograniczenia jego magii jest nieznane.
  • Zmiana Formy: podobnie jak Acnologia czy Irene Belserion, Elefseria może zmienić swą formę. Może być człowiekiem, jak również smokiem. Choć Zabójcy Smoków są w stanie wykryć jego tożsamość po jego zapachu.[11] Jest również w stanie zniemić swój rozmiar.[12]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 2, Strony 4-5
  2. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 1, Strona 1
  3. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdziały 1-2
  5. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 2, Strony 21

Nawigacja