FANDOM

Dimaria Yesta (ディマリア・イエスタ Dimaria Iesuta) jest członkinią elitarnej drużyny chroniącej cesarz, Dwunastki Spriggana.[2] Dzięki swoim umiejętnością bitewnych otrzymała przydomek Walkiria (戦乙女 Ikusa Otome).[3] Jest potomkiem rodu Mildian oraz naczyniem dla boga czasu, Chronosa.[4]

Wygląd

Dimaria's appearance

Wygląd Dimarii

Dimaria jest młodą kobietą o smukłej sylwetce. Jej krótko ścięte blond włosy, sięgają jej ledwie do karku. Są one niechlujnie ułożone, wraz z czym odstają jej na wiele stron. Prawe oko jest lekko zasłonięte przez grzywkę. Ma brązowe oczy oraz chude brwi. Znak Imperium znajduje się na lewej łydce i jest czerwony.[2][5][6]

Osobowość

Dimaria giggles at her colleagues' predicaments

Dimaria drwi ze swoich towarzyszy

Wydaje się, że Dimaria ma wyluzowaną oraz cyniczną osobowość, zazwyczaj jest widoczna z wyrazem rozbawienia wraz z ironicznym uśmiechem oraz na wpół przymkniętymi oczyma. Jej zachowanie jest kompletnie nieformalne w obecności przełożonych,[7] czy kolegów.[8] Zgodnie z resztą jej osobowości ma dosadny język, który często stosuje ze złośliwymi uwagami,[9] czy również do obrażania innych w bardziej nieoczywisty sposób. Mimo tego nie lubi mieć do czynienia z męczącymi ludźmi.[10][11] Nie wykazuje troski o życie swych towarzyszy.[12] Przejawia oznaki schadenfreude w odniesieniu do członka oddziału Brandish μ, w stosunku do którego dokuczanie przynosi jej zadowolenie.[13]

Historia

Jest ona potomkinią ludu Mildian. Dimaria w pewnym momencie została wybrana przez Boga Czasu, Chronosa, jako jego naczynie, obdarowując ją Duszą Boga oraz możliwości kontrolowania Pieczęci Wieku.[4]

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Po powrocie Zerefa do Vistarion, Dimaria oraz Ajeel przybywają, by go przywitać, lecz zostają skarceni przez Invela za sposób w jaki zwracają się do cesarza. Zeref nie jest tym zainteresowany, wówczas Dimaria i jej towarzysze słucha słów cesarza, gdy mówi o Festiwalu Króla Smoków. Następnie Dimaria wraz z innymi zostali wyproszeni, ponieważ Yajeel przyprowadza Makarova Dreyara na audiencję u cesarza.[14]

Saga 100 Letniej Misji

Po rozpadzie Dwunastki Spriggana, Dimaria rozpoczęła spokojne życie na farmie.[15]

Magia i Umiejętności

Dimaria stands before Wendy and Sherria

Dimaria aktywuje Pieczęć Wieku

Pieczęć Wieku (アージィ・シール Ājyu Shīru ang. Âge Seal): Jest to Magia Czasu, której nauczył jej sam bóg czasu, Chronos. Pieczęć Wieku daje Dimarii możliwość zamrożenia czasu wokół niej, poprzez zatrzaśnięcie zębów. Może swobodnie poruszać się po obszarze zaklęcia[16] w ten sposób może ona kogoś zranić atakiem, według osób zaklętych tak szybkim, że niemalże nie możliwym do zablokowania, dzięki czemu dostała przydomek Walkiria.[17] Według Dimarii, jej Magia jest nie do pokonania, jednak osoby, które potrafią naginać prawa czasu i przestrzeni są w stanie na to wpłynąć.[18] Magia ta nie mogła wpłynąć na E.N.D., który mógł swobodnie poruszać się w zamrożonym czasie, dzięki mocy przewyższającej Chronosa.[19]
  • Rysa Wieku (アージュ・スクラッチ Ājyu Sukuracchi ang. Âge Scratch): Dimaria zmusza ciało celu do przypomnienia sobie wszystkich bólów, ran i urazów zadanych w określony punkt.[20] Technika ta ogłusza wroga w bólu.

Przejęcie (接収(テイクオーバー) Teiku Ōbā): Dimaria potrafi wchłonąć duszę Boga i potem przemienić się w nią. Daje jej to możliwość, by móc walczyć umiejętnościami danego boga. Jak na razie pokazana została tylko jedna przemiana. Siła Dimarii staje się potężna, a jej ataki bardzo szybkie.

  • Dusza Boga: Chronos: Pierwsza i jak na razie jedyna pokazana dusza Boga Dimarii. Używając tej formy siła Dimarii staje się potężna, a jej ataki bardzo szybkie.[4] (nieznane)
    • Promień Energii: Używając tej formy, użytkownik może wystrzelić z czubków palców promienie energii, wystarczająco silne, by przedziurawić człowieka.[21]
    • Zwiększona Moc Magiczna: Duża i tak już moc magiczna jest zwiększona w tej formie. Energia wokół niej jest na tyle silna, że sama jej obecność w danym obszarze niszczy niewielki obszar wokół niej.[22]

Ogromna Moc Magiczna: jako członkini Dwunastki Spriggana Dimaria Yesta dysponuje ogromną ilością mocy magicznej.

Nieprzeciętna Wytrzymałość: Dimaria wykazała się olbrzymią wytrzymałością przyjęła atak Wendy w Smoczej Sile nie odnosząc przy tym żadnych obrażeń.[23]

Zwiększona Siła Fizyczna: Dimaria wykazała się olbrzymią siłą, potrafiła zmierzyć się z Kagurą i jej Arcywrogiem i z łatwością zdobyć nad nią przewagę, potrafi także unieść wielki miecz jedną ręką i nim walczyć.[24]

Wyposażenie

Dimaria backsword hilt

Rękojeść miecza Dimarii

  • Miecz: Walkiria może dzierżyć potężny miecz, którego długość jest niemal równa z właścicielką. Miecz jest widocznie większy od ramienia właścicielki. Mimo iż miecz jest dwuręczny, Dimaria używa go jak jednoręcznego ze względu na swoją siłę. Metal, z którego jest wykonany jest wystarczająco silny, by pokonać legendarny Arcywróg, nawet po wyciągnięciu go z pochwy.[24]
  • Sztylet: Dimaria jest w posiadaniu sztyletu, którym może ciąć i przecinać równe przedmioty.[25]
  • Bułat: Dimaria posiada ręczny bułat z ostrym zakończeniem.[26]

Ciekawostki

Cytaty

  • (Do Kagury Mikazuchi): "To orientalne kimono jest naprawdę piękne. Szkoda, że zaraz poplamię je twoją krwią."[27]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: 100 Years Quest: Rozdział 13, Strona 4
  2. 2,0 2,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 445, Strona 4
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 452, Strony 12-13
  4. 4,0 4,1 4,2 Manga Fairy Tail: Rozdział 475, Strony 12-13
  5. Manga Fairy Tail: Rozdział 452, Strona 3
  6. Manga Fairy Tail: Rozdział 446, Okładka
  7. Manga Fairy Tail: Rozdział 445, Strony 3-5
  21. Manga Fairy Tail, Rozdział 475, strony 13-14
  24. 24,0 24,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 467, Strony 7-8

Nawigacja