FANDOM

Dark Écriture (z fr. Mroczne Pisanie) (闇の文字 (闇のエクリテュール), Yami no Ekurityūru), to Magia Caster, z której korzysta jeden z członków Gildii Fairy Tail, Freed Justine.

Opis

Magia ta pozwala pisać runy, które w zależności od tego, co jest napisane, w rzeczywistości będą miały wpływ na to, co się stanie z celem. Po raz pierwszy pokazana została w sadze Festiwal Walk, gdzie runy Freeda zostały użyte jako pułapka, by członkowie Fairy Tail walczyli ze sobą. Wbrew teorii Makarova, który twierdzi, że jego Magia zazwyczaj potrzebuje określonej ilości czasu, by uzyskać efekt, Freed pokazuje jak łatwo napisać runy za pomocą miecza, bądź dłoni i uzyskać natychmiastowy efekt. Oznacza to, że jest to wysokopoziomowa Magia, jednak z umiejętnościami Freeda, zbliżonymi do magów klasy "S", może to robić bez większego wysiłku. Wydaje się, że Magia ta bazuje na jego oczach, ponieważ jego prawe oko czasami robi się czarne, gdy używa swojej magii (nawet wtedy gdy przekształcił się w demona za pomocą zaklęcia Dark Écriture: Ciemność).

Zaklęcia

Nawigacja