FANDOM

Byro jest Szefem Sztabu Królewskiej Armii Edolas i zaufanym sojusznikiem króla Fausta.

Wygląd

Wygląd Byro

Wygląd Byro

Byro jest niskim, łysym człowieczkiem o ciemnych świdrujących oczkach. Na ogół porusza się nieco przygarbiony, opierając się o laskę.

Jego strój stanowi długa tunika, przy szyi zakończona ozdobnymi broszami z chwastami.

Osobowość

Byro jest bardzo zaufanym podwładnym Fausta, święcie wierzącym w jego ideę wiecznej magii. Jest gotowy skonstruować dla niego najdziwniejsze maszyny (z działem napędzanym smoczą magią włącznie). Lojalność wobec króla przeważa u niego nad innymi uczuciami, gotowy jest poświęcić dla niego zarówno Pantherlily jak i małą Coco.

Historia

Biorąc pod uwagę jego wiek, najprawdopodobniej ma olbrzymi staż w pałacu, o czym świadczy również olbrzymie zaufanie jakim darzy Fausta.

Magia i Umiejętności

Magiczne Fiolki: Magią Byro są fiolki zawierające dziwne substancje powodujące rozmaite efekty, niektóre z nich Byro może stosować nawet na sobie.

Zaklęcia:

  • Płynny Ogień: Wylany w kierunku przeciwnika powoduje efekt podobny do podpalenia. Wystarczył by pokonać Byka.
  • Płynne Tornado: Wylany powoduje tworzenie się licznych, małych tornad.
  • Płynna Ośmiornica: Wypity przez Byro zmienia go w olbrzymią, humanoidalną ośmiornicę.