FANDOM

Nierozważnym byłoby rozpoczynać wojnę, której się nie wygra.

— Brandish μ do Fairy Tail w "Imperator Spriggan".

Brandish μ (ブランディッシュ・μ(ミュー), Burandisshu Myū) jest członkinią Dwunastki Spriggana oraz liderką swego oddziału.

Wygląd

09-0

Strój Brandish

Brandish jest młodą kobietą, starszą od Lucy Heartfilii, [1] o krótkich, prostych zielonych włosach i grzywce zasłaniającej całe czoło. Spod włosów wystają jej dwa ciemne krzyże, nosi też kolczyki w takim kształcie, w kolorze srebra. Na szyi ma obrożę, od której odchodzą dwa łańcuchy, kończące się na wysokości piersi i zachodzące na plecy. Brandish nosi strój składający się z: wykrojonej bielizny w kolorze złota, płaszcza purpurowego w kwiecistym wzorze, a także fioletowe futro wokół kołnierza. Dolne części jej bielizny są ciemnobrązowe. Uzupełnia swój strój ciemnobrązowymi szpilkami z fioletowym lakierem paznokci u stóp.

Osobowość

Brandish może wydawać się dziecinna, gdyż rozpłakała się, kiedy zobaczyła zniszczony sklepik. Potem jednak bez mrugnięcia okiem zmieniła topografię wyspy, a następnie sprawiła, że znikła. Poważnie mówi Natsu, żeby nie zaczynali walki, której nie mogą wygrać. Stwierdziła, że nie lubi kłopotliwych spraw i wykazała chęć uniknięcia konfliktów, kiedy to tylko możliwe, wybierając logiczne spojrzenie na sytuację, choć jak podkreśliła to Dimaria Yesta, okazjonalnie może być rozdrażniona, jęcząc z irytacji lub wzdychając z niezadowoleniem, gdy przychodzi do każdego lub wszystkiego, czego nie lubi. Jest bardzo lojalna względem Zerefa. Jak sama stwierdziła, to co myśli i czuje, to zupełnie co innego niż to, co robi i wypełni każdy, nawet najbardziej ją denerwujący, rozkaz.

Mimo swojej lojalności, można powiedzieć, że zaprzyjaźniła się z Lucy Heartfilią, po tym, jak dowiedziała, się, że to nie Layla Heartfilia zabiła jej matkę. Morderstwo jej matki bardzo ją przybiło, a nieporozumienie doprowadza do tego, że próbuje zabić Lucy w akcie zemsty. Jednakże przy złapaniu Lucy wylewa ona łzy rozpaczy, próbując ją zabić. Po podróży z Aquarius i poznaniu prawdy, dotyczącej prawdziwej śmierci jej matki, reaguje na morderstwo z przerażeniem. Niezdolna do zmiany swojego postępowania, wpada w histerię i zaczyna szlochać. Pokazuje to, że jest podatna na smutek swoich bliskich. Zawiera "sojusz" z Fairy Tail. Również jak oni jest za tym, by nie walczyć od razu, dlatego proponuje negocjować z Augustem. W trakcie tych negocjacji ponownie widać jej dziecinność, ale i mądrość w słowach. Sama Brandish nazywa Augusta "swoim dziadkiem". Brandish również stwierdziła, że niezwykle przyjemnie dokucza się Lucy.

Nie jest naiwna; jest zwodnicza i manipulacyjna, co pokazała na przyMimo swojej lojalności, można powiedzieć, że zaprzyjaźniła się z Lucy Heartfilią, po tym jak dowiedziała, się, że to nie Layla Heartfilia zabiła jej matkę. Zawiera "sojusz" z Fairy Tail. Nie boi się śmierci ani tortur, sama sugerowała wrogom, by ją zabili. Również jak oni jest za tym, by nie walczyć od razu, dlatego proponuje negocjować z Augustem. W trakcie tych negocjacji ponownie widać jej dziecinność, ale i mądrość w słowach. Sama Brandish nazywa Augusta "swoim dziadkiem". Brandish również stwierdziła, że niezwykle przyjemnie dokucza się Lucy.

Jeśli chodzi o swoich podwładnych, nie okazuje im sympatii, uzasadniając, że uważa ich za swoje "zwierzątka", choć wspomina, że zajmuje się nimi, jeśli prawidłowo wykonują swoją pracę. Poza tym wydaje się wręcz znęcać nad swoim partnerem, Marinem, którego pomniejsza i każe malować sobie paznokcie.

Najwyraźniej Brandish miała także słabość do puszystych rzeczy, ponieważ gdy powiększyła Happiego, z zachwytem wtulała się w jego futro.

Zawsze mówi to, co myśli i twierdzi, że nienawidzi ludzi. Według Dimarii, z wzajemnością.

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Brandish pojawia się po raz pierwszy podczas walki Natsu, Gray'a (a wcześniej też Erzy, Lucy i Mest'a) z Marinem. Pyta go, ile jeszcze będzie się zabawiał, a następnie zwraca mu uwagę, że to całe "zdawanie" o jakim mówi jest dziwne. Gray zauważa, że dysponuje ona ogromną ilością mocy magicznej.

Brandish mówi, że chciałaby zjeść loda mango, po czym widzi zniszczony sklep. Na ten widok zaczyna płakać i twierdzi, że wraca do domu, dodając że nic jej nie obchodzi szpieg.

Każe podwładnemu przyprowadzić porwanych członków Fairy Tail, a kiedy ten się nie zgadza, zmienia topografię wyspy. Wtedy Martin oddaje Lucy i Erzę. Blondynka zauważa jej ogromną moc.

Na słowa Natsu, że jeden z ich przyjaciół jest ranny, Brandish sprawia, że Marin znika, po czym stwierdza, że teraz są kwita. Fairy Tail jest zszokowane jej postępowaniem. Kobieta mówi im, że Makarov żyje, jednak może się to zmienić, jeśli magowie zrobią coś głupiego, po czym dodaje, że to ostrzeżenie.

Ponownie zmienia wyspę, tym razem ją pomniejszając. Kiedy wszyscy są w wodzie, mówi, że oprócz niej jest jeszcze dwunastu podobnych magów. Ostrzega przed rozpoczynaniem wojny. Okazuje się, że od początku wiedziała o tożsamości magów, po czym znika.

Magia i Umiejętności

Command T: Magia Brandish opiera się na zmianie masy i struktury obiektów. Potrafi zmieniać kształt oraz rozmiar różnych obiektów, co widać na przykładzie wyspy Caracole. Potrafi także wpływać na ludzi, gdy zmniejszyła Marina. Proces ten odbywa tak szybko, iż można odnieść wrażenie jakoby Marin został zdezintegrowany przez kobietę. Potrafi użyć tej zdolności także w celach medycznych, zmniejszając poważne rany (jak to było w przypadku Miry i Augusta), a nawet anty-magiczne guzy powstałe w ciele.

  • Command T: Redukcja: Dzięki temu zaklęciu Brandish może zmniejszać masę dowolnych obiektów i istot (nawet ludzi). Czar ten pozwala także skompresować czyjąś magię (tak jak w wypadku Aqua Metrii Lucy).
  • Command T: Ekspansja: Czar ten pozwala Brandish powiększyć masę dowolnego obiektu, magii bądź ludzi (pozwala jej nawet powiększyć masę samej siebie).

Ogromna Moc Magiczna: jako członkini Dwunastki Spriggana Brandish dysponuje ogromną ilością mocy magicznej, która była w stanie przerazić Natsu oraz Gray'a. Można odczuć jej siłę, gdy kobieta bez problemu zwiększa wyspę, a następnie zmniejsza ją do bardzo małych rozmiarów.

Walki i Wydarzenia

Ciekawostki

  • Jej nazwisko, "μ", jest dwunastym symbolem greckiego alfabetu, co nawiązuje do liczby członków Dwunastki Spriggana.
  • Wygląda na to, że Brandish cierpi na katar sienny, który powoduje niekontrolowane kichanie, które wynika przez pyłki roślin.
  • W napisach końcowych filmu: "Fairy Tail: Dragon Cry" możemy zobaczyć jej pierwszy, anonimowy występ.
  • Atsushi Ohkubo, twórca Soul Eater i Fire Force, wspomniał przy współpracy z Hiro Mashimą, że Brandish jest jego ulubioną postacią.

Cytaty

(do Natsu) "Nierozważnym byłoby rozpoczynać wojnę, której się nie wygra."

(do Zerefa) "To, co czuję i to, co robię to dwie zupełnie odmienne kwestie. Może być denerwujące, ale jeśli to rozkaz, to wiesz, że posłucham mimo wszystko."

(do Lucy Heartfilii): "Jedynym sposobem, aby pomścić moją matkę ... jest odebranie tobie życia, przepraszam, ale ... musisz umrzeć!"

(do Augusta): "Jestem i na zawsze pozostanę lojalnym członkiem Alvareza, ale po prostu... Nie mogę znaleźć żadnego sensu w tej wojnie."

Odniesienia

  1. [1][1]

Nawigacja